söndag 18 april 2010

Svaret

Så jag blev "gammal" och de var hur skönt som hellst!!!! ja de blev sturmo, promenad, lek på en karusellsnurra som morderniserat eller kanske gett mer nostalgi åt fäboden, att gå ut på utedasset å få vinden i rumpan medans man ska kissa (gillar förvisso inte utedass). Tystnad och att läsa en bok. ja jag ångrar inte en sekund att jag valde lugnet istället för fest även om de säkert oxå hade blitt roligt. Att helgen avslutades med att magen börjar krångla igen och att jag fick besöka utedasset lite fler gånger än jag hade tänkt :( var ju tyvärr ingen bonus. Bilder från sturmo kommer senare....

3 kommentarer:

Jonna sa...

tror du valde helt rätt :)

lindajohanna sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va skönt det låter! Jasg vill oxå!

mbh sa...

Mysigt med Sturmo. Tråkigt med magen. /malin