tisdag 8 juni 2010

Var inte avundsjuk på mig :)

Nej för jag håller just nu på att försöka få i mig 2 liter laxervätska som smakar helvete, får kräkreflexer efter varje klunk... 1liter har jag fått i mig hittills 1 liter kvar innan kl 19!
Anledningen till detta är att jag i morgon ska på koloscopi undersökning 13.30 ska jag vara där.... och har inte fått äta något sedan lunch idag och nu håller jag då på att laxera mig. på förpackningen stod de "ha en toalett i din omedelbara närhet" så nu sitter jag kanske här i soffan på egen risk....
ser verkligen inte fram emot undersökningen 1,25m slang med kamera upp i rumpan..... hoppas man får lite avslapnande :)

4 kommentarer:

Elina sa...

Lycka till!!

Självklart kan jag hjälpa dig med en ny header! Vill du ha tre kort på barnen? Maila om det är något speciellt kort du vill ha.

sis sa...

Lycka till idag!!! Tänker på dig!

F sa...

huuuuuh! stackare.
Men hoppas att undersökningen går bra, skönt att få det gjort så du kanske kan få lite klarhet i dina problem! kram

mbh sa...

tur att det gick bra :)