tisdag 13 juli 2010

Sorg, tårar, funderingar

Ja livet blir verkligen aldrig som jag tänkt eller hoppats!!! Jag hade som de flesta av mina bloggläsare vet sökt högskola till hösten och tyvärr gjort de stora misstaget att verkligen verkligen hoppas på att jag skulle komma in , nästan börjat planera i mitt huvud inför hösten och framför allt sett fram emot att få slippa gå tillbaka till mitt jobb efter semestern då jag inte längre gillar mitt jobb, har tröttnat och vill ha nya utmaningar. Så jag hoppades få komma vidare i livet genom att utbilda mig vidare. Och igår kom beskedet....... är med i två urvalsgrupper varav jag hamnade som 82:a reserv i ena gruppen som dom tar in 34 ur och som 8 reserv i den andra urvalsgruppen som dom antar 7 ur så det känns ganska kört för min del, finns ju förstås en liten liten chans men då ska 8 st tacka nej ur den urvalsgruppen de bara tar in 7 ifrån......
Så nu känns allt väldigt jobbigt och paniken bubblar i mig, vad ska jag göra har förvisso sökt 2 nya tjänster men de dröjer ju innan jag får något besked där. Tårarna rinner när jag skriver om detta FAN vad allt känns jobbigt nu!!!!!!!! Förkyld har jag blivit till råga på allt..... börjar seriöst tro att de är någon där uppe som inte gillar mig och sätter käppar i mina hjul!!!!!

1 kommentar:

Frida sa...

Men åh. fy va orättvist.
Det var verkligen tråkigt att höra. Du som verkligen ville komma in!
Men ge inte upp, tillslut kommer du att komma in! Kram!