torsdag 5 maj 2011

Livet lunkar på

Ja nu har jag snart varit helt ledig 1 vecka, barnen går 15timmar på dagis och jag lever lyxliv genom att lägga upp dagen precis som jag vill, promenader, fix och trix.
Idag har jag varit hos barnmorskan, allt såg bra ut mätte magen 24cm vilket var exakt på normalkurvan för tiden och lyssnade även på hjärtljud 147slag/min. Vet inte vad jag hade för magmått med grabbarna men jag har för mig att deras hjärtljud låg ganska lika.

Bjuder inte på nå magbilder för efter 2 graviditeter inne på nr 3 + övervikt på de så är det inget ni vill se iallafall.....

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Jooo, jag vill!

Jonna sa...

Jag med, men har full förståelse och respekt för om man inte vill lägga ut magbilder.

Om vi ska springa Blodomloppet den 9 juni så finns det även en 5 km promenadklass? Kanske du vill vara med där då? Kanske någon mer vill? Man kan t.ex. gå med stavar. Man får medalj och t-shirt.;)

Frida sa...

Jag med! Men jag förstår dig fullt ut. Min kropp ser helt förskräcklig ut, och då har inte ens barn nr 1 kommit ut än, så jag kan ju bara tänka mig hur den kommer se ut vid barn nr 3 :P
Men skönt att allt var bra hos bm iaf! 147 är väl ett flickljud, om man ska tro på skrock :) kram!

Ullvitrollet sa...

Både Isabelle och Lovisa låg runt 147 i hjärtljud.