tisdag 21 juni 2011

Midsommar vecka och jubileumsdag

Ja ha nu är vi redan inne i midsommarveckan oj oj vad tiden rusar.

Efter några veckor av sjukdommar har båda barnen varit på dagis idag och jag har vilat och fyllt på med energi som trytit rejält de senaste veckorna.


Imorgon ska de fira midsommar på dagis och fröknarna har köpt jordgubbar och glass så nu ser barnen fram emot de, dom har plockat blommor och pyntat dagis idag. Såg så mysigt ut så


Idag fick jag även ett sms från Andreas "Grattis på 8årsdagen. Jag älskar dig. oj oj de hade jag helt glömt bort faktiskt, men för 8 år sedan blev vi alltså ett par och på dom 8 åren har vi nu då hunnit skaffa 2,5 barn (3 ligger ju i magen) och gift oss. Jag älskar dig min kära man!!!

2 kommentarer:

Jonna sa...

GRATTIS! 8 år, inte illa! Ni är så fina så! Kram!

Elina sa...

Grattis!

Vad kul att de fixar så mycket på dagis. Utflykter, projekt och midsommar :)