måndag 10 september 2012

Ja alla är vi olika

Fick mig ett litet skratt när jag läste svägerskans blogg om hennes 3 löppass i helgen ( härligt att hon är igång igen efter sin skada) hon skrev om känslan att någon skjuter på en i ryggen när hon springer att få ett härligt steg, då kommer vi då till de olika... Jag sprang idag och jag hade känslan av att någon bromsade mig framifrån och så hängde de någon i varje ben.... Så kära Jonna om du skulle vilja vara snäll att låna ut den som skjuter på dig i ryggen till mig nästa gång. Jag ställer mig fortfarande frågan.... När ska de bli skönt att springa? När ska det bli lättare?? Nu har jag lagt mig kl är 20 och kroppen/ hjärnan skriker av trötthet!


Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Jonna sa...

Hihi Fia men det är ju inte OFTA jag har den känslan! När man väl får det är det underbart. Jag har många pass där det känns som jag springer i kola... jag hoppas att du får till kontinuitet i löpningen och inte blir sjuk osv, då kommer de "lätta passen" och runners high att komma på besök, det lovar jag!