måndag 1 februari 2010

Blir lite sur

Ja ha då fick jag börja min första jobbdag på 1år och 7 mån med en sjukdag.... vaknade i går morse å mådde illa och hade jätte ont i magen.. vi som skulle åka till dalle å äta mysfrukost men de fick vi skippa, Andreas åkte till hemköp å köpte god frukost i stället. Under dagen känndes de mycke bättre och jag åt middag hos svärföräldrarna, men sedan på kvällen började magkrampen komma tillbaka och jag mådde riktigt illa när jag skulle lägga mig och plötsligt får jag skynda mig till toan å kaskadkräks rejält. har sedan under natten legat med magkramper och sovit piss och nu på morgonen har jag fått besöka toan några gånger dock inte kräkts och har kunnat äta en smörgås och druckit proviva. är dock lite tveksam om de är magsjuka jag har en mage som kan vara lite konstig och har haft magkatarr några gånger förut har kanske kännt mig mer stressad över att börja jobba än jag trott... och min kära far har oxå mycke problem med magen.. ja ja jag får ta nya tag å sattsa på att börja jobba på onsdag istället!!

1 kommentar:

jonna sa...

usch vad jobbigt :( förtår det inte känns så bra att börja med en sjukdag men ingen vill ju ha dit någon som spytt under natten, alla är livrädda för magsjuka!