måndag 10 maj 2010

Ett hav av snor

Idag trotsade jag mina välfyllda bihålor och huvudvärk för att åka å hoppa å studsa lite på friskis å svettis. Det var 80-tals tema kul och bra musik. Skönt att tömma ut lite skit å bara träna....
och nu efteråt kan jag snyta ut ett hav med snor och andas igen!!
Har idag fått endel av alla de kläder jag beställt för att fylla på min sommargarderob helt ok grejer.. Väntar med spänning på klänningen jag beställt till min kusins bröllop i mitten på juni. vill ni se??

4 kommentarer:

Johanna sa...

JAAAA, jag vill se!!!! Spännande. Hoppas verkligen du mår bättre snart! Stor krya på dig KRAM

Kristina sa...

jag håller med Johanna :) självklart vill vi se den !! Vem är det som gifter sig i år. Niklas eller Johan ? Hoppas du mår bättre snart. Kommer föresten hem till Leksand över midsommar och stannar en vecka. Hoppas att du är hemma då så att vi hinner ses lite :)

Elina sa...

Jag har redan sett :) Men givetvis ska du visa de andra!

mbh sa...

kanske det är det som är lösningen! Att svettas ut snoret :)