tisdag 25 maj 2010

Pust

Ja pust är ordet för dagen, städat två lägenheter (förvisso ganska små) och tvättat 6 maskiner tvätt idag på jobbet plus naturligtvis en hel del annat.. sedan snabba trampor hem för att avbyta barnvakterna (Andreas är och smyckar sin kropp) sedan fullt bus här hemma grabbarnas energi är otrolig dom har busat å skrattat å sprungit i soffan hela kvällen (med en hel del fall i golvet som följd) jag har jagat dom och vrålat som tiger och dinosaurier..... Gustaf har sovit middag idag så nu har han naturligtvis väldigt svårt att sova han har kommit upp sisådär 20 gånger och "kissat" 4 gånger och frågat när pappa kommer hem ännu fler gånger nu ligger han i sängen och pratar/ läser bok... de känns som han kommer överleva mig ikväll jag känner mig sjukt trött eller oxå har jag glömt att jag blev överkörd av en bulldoser på vägen hem :)

2 kommentarer:

Jonna sa...

Haha, det lät härligt och lite jobbigt på samma gång! Underbara ungar :)

Malin sa...

jaså den lilla tuppluren räckte... skönt att han är piggare iaf. kram