onsdag 15 september 2010

Du kan sluta nu!!!!!!

Ja nu kan jag sluta drömma om att skolan ska ringa och säga att jag faktiskt kom in.... nu får jag förlika mig med tanken på att vara fast i skiten ett tag till. nu får jag försöka formatera om mitt huvud å tänka på nå annat. nu får jag vara jävligt ledsen. Fan Fan Fan just nu känns det som om livet är bra surt och jag tappar lusten för de mesta. Ska på friskis idag men inte ens de lär hjälpa när de enda man kan tänka på är att man typ väger 300kg mer än alla andra där och dessutom är ca 1 meter längre oxå.......

2 kommentarer:

Yvonne -min vardag sa...

Men Sofia. Jag förstår att du är otroligt ledsen för det här med skolan. Jag är så ledsen för din skull. Du som verkligen ville göra något annat, ändra din arbetssituation. Stor kram på dig

Jonna sa...

Ja det är verkligen tråkigt... jag förstår att du är jättebesviken och är ledsen för din skull. Hoppas att det öppnar sig andra dörrar nu, det gör ofta det när man minst anar det! Ett annat spännande jobb? Jag har också vantrivts på arbetsplats, och det är en enorm skillnad att få gå till ett jobb man trivs på!

Och ang dina andra funderingar, så tycker jag du är jättefin och slank och duktig som kämpar på med träningen!
Kram <3