tisdag 26 juli 2011

Kontrasternas vardag

Har hyrt en film till mig ikväll, Andreas ska ut å springa en timme eller så ikväll och då kollar svullot på film istället, vi lever i lite olika division nu jag och Andreas han springer mil och räknar ut kilometertider mm, jag är glad om jag kommer ur soffan och tar mig till toan eller lyckas med bedriften att vända mig i sängen på natten. Undra om hans och släktens träningsmani beror på att en valross kommit in i familjen, Sofia = skräckexemplet!!!!

4 kommentarer:

Sofie sa...

Åå jag funderar också på att se den filmen, har läst boken för längesen. Tala gärna om hur den var!

Jonna sa...

Trams-Fia! Du är ju själv en idrottare, men just nu är du ju megagravid! Var sak har sin tid :)Kram pårej!

mbh sa...

haha knäppis! Du tränade ju som 17 innan du blev gravid. Nu ska du vara en valross - det hör till :)

Frida sa...

Ja jag såg det på FB, så det är så jag gör nu! Tyckte det var ganska smidigt ändå, smidigare än appen, och jag störde mig så mycket på dom där stora bilderna :P Ska jag komma förbi med dom där påsarna nån dag eller? brukar gå förbi er när jag är ute och går ibland.