torsdag 17 november 2011

Mitt mamma hjärta kommer slitas ut

För att lika snabbt sättas in igen! Vad jag menar är att min älskade lilla Gustaf ska opereras! Han har en polyp i näsan som är förstorad som gör att han snarkar nå väldigt.. Men nu ska den bort eller efter nyår trodde doktorn. Gustaf är lycklig och förväntansfull och jag är livrädd!! Försöker förbereda honom redan nu men hur förbereder man sig själv att se sitt barn sövas! Hellst vill jag nog vara med hela operationen så jag kan övervaka hela förloppet kan man tjata till sig de tro :)

4 kommentarer:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Men va stor och söt Embla har blivit! Kan vi inte ses snart?! Kommer ihåg när Malte skulle sövas och ta bort ett märk i ansiktet! Jag grina som en galning så sköterska kom och krama om mig, Malte var ganska oberörd :D brukar vara värre för oss mammor!!

Kram Madde!

elina sa...

Men oj! Så de har hittat vad det var alltså! Förstår att det känns obehagligt, men det kommer gå alldeles strålande! KRAM!

Jonna sa...

Gustaf verkade ganska förväntansfull tycker jag :) Det är nog värre för er föräldrar. Så länge han inte märker att ni är oroliga så går det nog finemang det där! Kram!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Glöggmys låter toppen!! Kram