söndag 27 februari 2011

Frukost värdig den underbara

Igår fyllde min älskade år hur mycket är inte av vikt. Dagen börjde med underbar frukost och fortsatte med omhändertagande av sjuka men endå pigga barn. På em kom morfar och hämtade barnen och jag och Andreas gjorde oss iordning för att bege oss till Andreas födelsedags present från mig, nämligen Slaget om siljan. Å tyvärr förlorade ju Leksand men vilken härlig stämmning och härligt arrangemang som inleddes med Sabaton och de lyste lite i min älsklings ögon under låten och han sa att bara de var värt biljett pengen och jag kan bara hålla med!
Published with Blogger-droid v1.6.7

3 kommentarer:

Elina sa...

Vad fint :)

andreas sa...

tack älsling!

svärmor sa...

Härligt att ni fick en fin dag och som "grädde på moset" kunde få uppleva Slaget om Siljan tillsammans trots sjukdomarna som avlöst varandra den sista tiden!