torsdag 10 februari 2011

Tjohooo

Idag fick vi Ultraljudstiden den 18/3.... känns som evigheter dit och sedan tyckte jag den var väldigt sent kommer ju nästan vara i v20 då (typ 19+5) var inte de lite väl sent......
eller oxå känner jag bara så för att man längtar så mycket dit och när de är 3 barnet har man ju typ inga andra koller alls, har bara varit hos bm på inskrivning sen blir nästa bm besök i v25 lååångt dit men man kanske ska ha lite "erfarenhet" nu men de vet jag inte om jag tycker att jag har.
I övrigt har vi haft en riktig förkylningsvecka här hemma Gustaf börja sedan Vincent och nu jag... känns som om mina bihålor ska sprängas så mycke snor är det och därav huvudvärken från helvetet.
Nu sängen och dregla kudden.

3 kommentarer:

mor/svärmor/farmor sa...

Det ska bli jättespännande med ultraljudet! det blir en ny upplevelse för oss "gamlingar", att få reda på lite mera iallafall, om vem som "bor" i din mage! Hur som helst så kommer den att var SÅÅ välkommen in i vår stora familj! Kram!

Jonna sa...

Spännande med UL-tid! Hoppas ni kryar på er nu! Vi törs inte träffa er ;( nejdå, men vi ska tävla imorgon. Känner mig lite snuvig men förhoppningsvis är det bara nervös-snuva. KRAM!

Frida sa...

Jag tror dom har skjutit på allt nu för tiden (efter att ha lyssnat på andra som varit gravida tidigare) Jag var nog också nästan i v20 på UL och sen hade jag första tiden (efter inskrivning) i v24, och min bm sa faktiskt att dom tagit bort besöket i v20.
Det är inte förens mot slutet besöken tätnar. Men jag tycker de är konstigt de där med att man har färre besök med andra, tredje osv. de borde väl vara lika viktigt då? konstigt.

Hoppas du kryar på dig! Kram!