tisdag 6 december 2011

ja ha....

Nu börjar jag bli riktigt less... har haft halsont i 2 veckor, inte kunnat gå på mama träningen och nu till råga på allt tog de om/ skjutsade igång ytterligare en gång!
Och lillskruttan har blivit rejält förkyld och hostig och även fått ögoninflammation.
Idag har båda grabbarna gått på dagis för första gången på 4 veckor, får se hur länge de varar... just nu kan jag faktiskt omöjligt se ett slut på dessa sjukdommar och frågar högre makter vad vi har gjort för ont för att få så mycket ont tillbaka??

1 kommentar:

Jonna sa...

Jag förstår att det känns jobbigt Fia! Fy sjutton! Jag vet inte riktigt hur man ska göra för att "vända trenden" heller. Jag hade ju liknande problem förra sommaren med ett immunförsvar i botten och virus som bara tog om och om... man får försöka bygga upp ett starkt immunförsvar fr grunden. Jag tror på att käka mycket bra mat, mkt grönt, mkt frukt, vitlök, ingefära (inte bara när man är sjuk utan jämt) andas mkt frisk luft, handsprita mkt, undvika smittomiljöer, buffémat, lösgodis... sen blir man ju sjuk ändå ibland.

Tusen tack för att ni kom förbi med korten! Vi blev jättejätteglada!!!