fredag 16 december 2011

Min modiga kille

En trött Gustaf efter operationen. Idag har han opererat bort polyper i näsan, allt gick jättebra förutom när han skulle vakna på uppvaket och kräktes och var vaken men ändå i sovande tillstånd, krampade hostade och skrek hysteriskt, då var mina tårar inte långt borta och jag kännde men fy vad har jag utsatt han för.... Men efter lite mer sömn och en isglass var han sitt vanliga jag igen och nu på kvällen är han pigg. Nu hoppas vi natten går bra och att han får må bra! Min modiga älskling!

5 kommentarer:

Yvonne sa...

Men skrutt-gubben då. Vad skönt att allt gått bra och att han är pigg nu.

Jonna sa...

Åh, nu blir jag alldeles tårögd! Skönt att han mår så bra nu! Förhoppningsvis kommer han bara minnas detta som ett litet äventyr...

Elina sa...

Han ser liten tagen ut! Och det är ju inte konstigt! Skönt att det är över nu och hoppas det blir bättre med snarkningarna nu.

farmor sa...

Lilla gubben! Vad modig och duktig han är!

farmor sa...

Lilla gubben! Vad modig och duktig han är!