tisdag 26 januari 2010

Gymping

Idag har Gustaf börjat på barngympa.. i morse ville han absolut inte dit men då jag på något vis förstod att han skulle tycka de var jätte kul när vi väl var där och att han säkert inte förstod vad gympa var lyckades jag få honom att förstå att de var något kul. så ja han följde med och väl där tyckte han de var jätte kul och när de var slut ville han gympa mer :) och väl hemma rusade han in och berättade för pappa och farfar att han varit på gympa och de var jätte kul... vi ålade så här.. och hoppade och så här och så här...
Kul jag visste ju att han skulle tycka de var roligt skönt oxå att han och jag gör en egen aktivitet bara vi två :)
Inte lika kul är att jag nu är inne på min sista vecka som mamma ledig :) väldigt mycke ångest för min del....

3 kommentarer:

Elina sa...

Vad kul! Det passar väl honom som har så mycket energi :D

Malin sa...

vad kul att han gillader det!!! Jag visste också att det skulle passa honom!!


Försök tänka att du blir en bättre o roligare mamma den tid du får med barnen istället. och man har ju mycket tid med dem fast man jobbar. Ses vi ikväll! Kram

Svärmor sa...

Det kommer att gå bra att börja jobba Fia! Desto roligare när ni är tillsammans och att längta är också härligt. Snart är det ju semester igen....Kram.