fredag 15 januari 2010

Vår känslor

Har idag köpt en bukett med tulpaner... härligt så nu har man lite vårkänslor även om de just nu är en mix i köket.. adventsstjärnor, julgardiner och tulpaner hi hi men jag gillar mina julgardiner i köket så dom håller jag kvar en stund till och stjärnorna lyser så fint. har även granen kvar och den får jag tjata bort för min kära make vill inte ta bort den han ska ha den kvar till Påsk säger han men nej så blir de då inte jag hoppas jag kan plocka bort den i helgen!!

3 kommentarer:

Jonna sa...

det var en fin mix med vita stjärnorna ju! ses i morgon. kram!

Frida sa...

Haha jodå, det tror jag! Han är visserligen jäkligt ytlig, men så ytlig får vi väl hoppas att han inte är ;)

Fint ni har i köket förresten!

mbh sa...

ha ha det är tur att det är inte är en riktig gran för då skulle det nog inte vara ett barr kvar. kram