söndag 10 januari 2010

Shopping i massor

Idag hade jag och Anderas barnvakt för att åka till Valbo och strosa runt på Ikea och köpcentrat å mysa och de gjorde vi verkligen. Vi köpte ett vitrinskåp till köket, och diverse smågrejer på Ikea. Sedan köpte jag en ny jacka, nya träningsskor och träningsbyxor, en dvd, en ny handväska och kläder till barnen.
Nu väntar jag bara på att min UNDERBARA (lite fjäsk) man ska sätta upp vitrinskåpet, är så förväntansfull på hur de blir de kommer nog bli toppen :)
Riktigt skönt att få göra något bara jag och Andreas, som Andreas sa bara att äta var ju plötsligt riktigt enkelt .. :)

4 kommentarer:

Elina sa...

Och vi var så glada att få rå om era fina barn en dag! Det gick jättebra hela dagen. De var nöjda och glada! Jag blir så glad när Vincent mer och mer vill att jag ska bära honom :)

andreas sa...

onsdag tidigast blir det skåp gumman puss puss

sis sa...

ÅÅÅ det låter härligt med shopping. Vi var på Ikea i fredags och köpte bla ett skrivbord till min syhörna. Men det har vi inte monterat än, vi har haft en väldigt lat helg med lite städ idag bara, har plockat ner julen. Kankse blir det Ikea för mig och Emil imorgon oxå, det är ju så enkelt att äta där med barn, ska till Kalmar och få allergi vacc.
Hoppas det blir bra med vitrinskåpet, hittade ni några garderober?
På em sov Emil när vi åt och jag håller med A, det blir verkligen lätt, enkelt, tyst och lugnt att äta själva :)
Godnatt. Kanske vi kan höras imorgon? Var länge sen nu.

mbh sa...

vilken underbar o lyxig dag:)