torsdag 12 november 2009

Ja nu är de gjort


Nu har jag klippt mig och färgat håret blev riktigt bra!! ibörjan är man ju alltid ovan men när man fått fixa till de själv så blir de bra. skönt att vara korthårig igen och gustaf gilla de.. Vincent har inte sett mig ännu så får se hur han reagerar i morgon när han vaknar :) ha ha ser ju lite rolig ut på bilden men jag är så långt ifrån fotogenick som man kan vara...
Idag har Gustaf vaccinerat sig han sa att han hade ont i armen när jag läste godnatt saga hoppas de inte blir nå mer än de!

6 kommentarer:

Elina sa...

Jättefint! Du passar verkligen i kort och mörkt hår! Bra val!

jonna sa...

Supersnyggt!

Anonym sa...

Kanon fint. Hoppas du kommer njuta i kort å mörkt för du var sååå fin.
Ha en bra helg. Kram Yvonne

mbh sa...

wow du blev kanonsnygg! Jag måste också ta tag i mitt hår...

Kristina sa...

Det var snyggt !! :) Får inspectera hur det ser ut i live vesionen om 6 uker. eller vad det nu är fram till jul :)

Johanna sa...

ÅÅÅ va snygg du blev! Verkligen skitsknyggt! Blir riktigt avundsjuk. Men jag har ju aldrig varit lika modig som dig när det gäller hår :)