måndag 30 november 2009

Nu är de gjort..

Ja nu är de gjort Vincent har fått vaccination.. han skrek till i typ en sekund sen fick han ett så fint plåster så allt var glömmt. Så nu hoppas vi väl att vi slipper svininfluensan även om de tydligen tar längre tid att få någon verkan av vaccinet än jag trott efter 3 veckor har dom ungefär 70 % skydd. Och vecka 2 är de dax för båda killarna att få spruta, Gustaf var faktisk lite avundsjuk att han inte fick någon spruta :) så han sa att efter jul DÅ ska jag oxå få en spruta iallafall... han är för rolig

4 kommentarer:

Malin sa...

ha ha han är för rolig - får se om han är lika sugen när det gäller!

Malin sa...

Lördag 12 december är det dax för dom i min (och andreas) åldersgrupp.

Svärmor sa...

Lilla gubben...hoppas att han inte blir sjuk efter sprutan han heller. Jag få ta den 18 dec och Rune den 19:e, det är åldersindelat. Hälsa prinsarna! Kram.

Svärmor sa...

Lilla gubben! Hoppas att inte han heller blir sjuk efter sprutan! Den 18 dec får jag och den 19:e Rune vaccineras, det går efter ålder! hälsa prinsarna! Kram.