onsdag 4 november 2009

Min dag


Idag är de min dag!! 27 år blir jag idag Grattis till mig :)

Dagen började med att pojkarna vaknade en hel timme tidigare än dom brukar... typiskt men de resulterade å andra sidan i att jag fick frukost på sängen av min kära man och pojkar.

under dagen tänker jag bara ta de lugnt men i kväll ska jag ut med mina arbetskamrater å bowla och äta gott på Bruntesgården ska bli trevligt vi brukar alltid skratta så mycke så man får träningsvärk i magen.

Och i morgon blir de kalas med Världens godaste tårta/kaka.....


Hipp Hipp Hurra Sofia blir 27 år idag!!!

6 kommentarer:

Malin sa...

Grattis kära svägerska! Ringer senare! Kram o puss

Linnea sa...

Grattis!

Åsa L sa...

Stort grattis på din dag! Hoppas att den blir lyckad!

Ha det gött och hälsa familjen.

*kram*

Jonna sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS finaste du! Puss&kram från Hagagatan och J&J. Vi ses i morgon :)

Elina sa...

Grattis igen! Hoppas du fick mitt sms. Kram från Elina och Per!

Elina sa...

Grattis igen! Hoppas du fick mitt sms. Kram från Elina och Per!