lördag 3 oktober 2009

Innebandy Fru


Nu är de dax igen att börja mitt liv som trogen innebandy fru idag är de serie premiär. Jag gillar verkligen att gå på innebandy spänningen, ibland dramatiken, glada miner, arga miner besvikelse..... jag sitter på läktaren och spänner mig, reser mig upp i spännande situationer skriker när de blir mål. Måste ju erkänna att sedan vi fick barn kan jag inte koncentrera mig lika mycke på matchen men jag älskar ändå att sitta där med hjärtat i halsgropen vissa gånger.

visst knorrar jag även ganska mycke när Andreas ska på borta match och jag är trött och skulle vilja ha lite hjälp här hemma men de är ändå alltid värt de när man får sitta på läkteren i Leksandshallen å hejja å tycka att man har en fantastiskt duktig man. och ibland hör man någon säga att han skjuter hårt eller ååå de va bodin eller liknande då blir man stolt å tänker ja visst är han bra....

4 kommentarer:

malin sa...

bakom varje framgångsrik man står en kvinna :) och man kan ju inte annat än smittas av glädjen andreas känner inför i-bandyn. nu är ju även du borta en hel del på kvällstid, så det är mer rättvist med egen tid och familjetid. vi ses imorgon! kram

lindajohanna sa...

Hoppas det gick bra på matchen och att ni fick hurra mycket och att Andreas gjorde mål!

Har ett litet tips på en blogg
http://planetmarce.blogspot.com/
Hon gör helt underbara kort som jag önskar att jag hade tid att sitta och göra! Blir riktigt sugen när jag tittar in på hennes blogg ibland.

Hoppas ni har en skön lördagskväll!
Kram!!!!!!

Frida sa...

haha va duktigt du är fia!
Själv hatar jag sport och har endast bevittnat en endaste match, och det var enbart för att få lite extra tid med Anders när han var i norge på projek och kom hem en helg för att spela match! haha. Ingen vidare sport- fru med andra ord.

Men kanske jag ska släpa mig dit nästa gång, för fylla kvoten för den här säsongen!

Kram!

pfunke sa...

Nog ska du vara stolt alltid!