tisdag 27 oktober 2009

Pysslig


Idag har jag plockat fram den lite pyssligare sidan hos mig själv...

Gustaf har spökdag på dagis i morgon och jag har funderat ett tag på vad han ska ha för kläder på sig han vågar inte riktigt ha andraes halloween spökmasker på sig men så kom jag på att han har en svart tröja dock med en bil på men då tejpade jag över bilen och klippte sedan ut ett spöke som jag klistrade på tejpen vad tycks? Får se vad Gustaf säger när han kommer hem från dagis... sedan tänkte jag köpa ansiktsfärg som jag vet dom har på hemköp kanske jag får måla honom lite i ansiktet oxå....

5 kommentarer:

mbh sa...

så påhittigt av dig - blev ju jättebra!

Sofia sa...

ja men Gustaf var ju inte över förtjust direkt... :)

Elina sa...

jag tyckte också det blev bra! synd att gustaf inte gillade det bara!

Jonna sa...

varför var han inte så förtjust?

Frida sa...

Tack!!! Ja, vi har ju inte jobbat ihop något hittils, men så småningom lär det väl bli så :) Men du jobbar bara kvällar just nu va?